| موضوعات = | ||
| تعداد مقالات: 10 | ||
| 1 | تدریس فناورانه با ادغام فناوری و پداگوژی (یک راهنمای عمل) | |
| نوری براری*؛ اباصلت خراسانی؛ مرتضی رضایی زاده | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 2 | طراحی و تولید محتوای الکترونیکی دوره اخلاق در پژوهش پزشکی | |
| یوسف مهدوی نسب*؛ بنفشه درمنش؛ مهسا مرادی | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 3 | الگوی مفهومی ابعادکیفیت در یادگیری الکترونیکی | |
| زهرا کریمیان* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 4 | تاثیر عامل هوشمند آموزشی با ترکیب اصل کارمحوری در افزایش یادگیری | |
| نسرین محمدحسنی* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 5 | تولید محتوای آموزش مجازی زبانانگلیسی در قالب تکنیک تدریس معکوس-مغزمحور | |
| زری سعیدی*؛ نسرین عبدالملکی؛ محمد رضا حسینی | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 6 | تاثیر آموزش ترکیبی مبتنی بر هوشهای چندگانه بر میزان یادگیری | |
| محبوبه فناخسرو* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 7 | رابطه سبک تفکر و رویکرد یادگیری با پیشرفت تحصیلی یادگیری الکترونیکی | |
| نعمت اله صالحی نجف آبادی* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 8 | How Students Experience Blende Learning? (Malaysian Experience) | |
| محمد عطاران* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 9 | The effectiveness of technology enabled active learning (TEAL) with its combined approach on the motivation of academic achievement in Smart Schools | |
| طیبه صادقی* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 10 | پی بردن به درک و استفاده دانشجویان پیراپزشکی از ابزارهای یادگیری الکترونیکی در درس انگلیسی برای اهداف تحصیلی خاص | |
| ایمان علیزاده* | ||
| مشاهده مقاله | ||
