| تعداد مقالات: 39 | ||
| 1 | 2- A Color Sensing AR-Based Interactive Learning System for Kids | |
| مریم طایفه محمودی*؛ فرناز ضمیری زراعتی؛ پرهام یاسینی | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 2 | اندازهگیری خودکارامدی یادگیرندگان در محیط الکترونیکی بهکمک رفتار شبکهای آنان | |
| فاطمه زرّین*؛ غلامعلی منتظر | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 3 | تدریس فناورانه با ادغام فناوری و پداگوژی (یک راهنمای عمل) | |
| نوری براری*؛ اباصلت خراسانی؛ مرتضی رضایی زاده | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 4 | بررسی تاثیر طراحی محیط یادگیری گفتگو محور مبتنی بر وب برمیزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان مهندسی برق | |
| زهرا جامه بزرگ* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 5 | Using Technology in Learning and Testing a Model of Self-Determination Theory | |
| الهام اکبری* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 6 | طراحی و تولید محتوای الکترونیکی دوره اخلاق در پژوهش پزشکی | |
| یوسف مهدوی نسب*؛ بنفشه درمنش؛ مهسا مرادی | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 7 | الگوی مفهومی ابعادکیفیت در یادگیری الکترونیکی | |
| زهرا کریمیان* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 8 | Identification of LMS dimensional problems in Iranian E-learning centers | |
| مریم حق شناس*؛ حمیدرضا یزدانی؛ علی الکبر فرهنگی | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 9 | بهبود کیفیت یادگیری در آموزش عملی با استفاده از واقعیت افزوده | |
| مروارید آریان؛ رامین طوسی؛ محمد علی اخائی* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 10 | بررسی رابطه بکارگیری یادگیری سیار و اثر بخشی آموزش در هنرستان های فنی و حرفه ای | |
| فرید معدن پور* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 11 | بررسی تأثیر ارائه خدمات هوشمند مبتنی بر موبایل بر فاکتورهای یادگیری | |
| رسول صیقلی*؛ مهدی شیرمحمدی | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 12 | تولید محتوای الکترونیکی برای تدریس مبحث آرایش الکترونی کوانتومی عناصر | |
| علیرضا ناصری مود* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 13 | تاثیر عامل هوشمند آموزشی با ترکیب اصل کارمحوری در افزایش یادگیری | |
| نسرین محمدحسنی* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 14 | پدیدار شناسی دوره های آموزش الکترونیکی ضمن خدمت معلمان | |
| سید مصطفی بنی طبا جشوقانی*؛ حمیدرضا پیکری | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 15 | تولید محتوای آموزش مجازی زبانانگلیسی در قالب تکنیک تدریس معکوس-مغزمحور | |
| زری سعیدی*؛ نسرین عبدالملکی؛ محمد رضا حسینی | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 16 | Designing information literacy gamified online tutorial conceptual model based on self-determination theory | |
| زهرا بتولی*؛ فاطمه فهیم نیا؛ نادر نقشینه؛ فخرالسادات میرحسینی | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 17 | تاثیر آموزش ترکیبی مبتنی بر هوشهای چندگانه بر میزان یادگیری | |
| محبوبه فناخسرو* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 18 | خودآموزی شاخص مهم کیفیت محتواهای چندرسانهای و الکترونیکی | |
| فرهاد سراجی* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 19 | نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر یادگیری دانش آموزان راهنمایی | |
| حمیدرضا پیکری* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 20 | رابطه سبک تفکر و رویکرد یادگیری با پیشرفت تحصیلی یادگیری الکترونیکی | |
| نعمت اله صالحی نجف آبادی* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 21 | How Students Experience Blende Learning? (Malaysian Experience) | |
| محمد عطاران* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 22 | Characteristics of the Effective E-Teaching in Higher Education | |
| ناهید ظریف صنایعی* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 23 | Authentic Online Resources for Learning French | |
| سوده اقتصاد* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 24 | یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی | |
| مهدی ذبیحی* | ||
| مشاهده مقاله | ||
| 25 | موک ها بودن یا نبودن؟ | |
| معصومه مطور*؛ خدیجه علی آبادی؛ ناصر مزینی | ||
| مشاهده مقاله | ||


